Kızlar 6+2 haftalık hamileyim keseyi gördük ama daha bebeği ve kalp atışını duymadık haftaya kontrole gideceğiz inşallah. Sorum şu ben kimseye söylemedim ailemden sadece eşim ve 1-2 arkadaşım biliyor kimseye söylemeyeceklerine inandığım ve ailemle iletişimleri olmayan. İlk gebeliğimi herkes hemen öğrendi çok hızlı yayıldı haberi ben de bir hevesle söyledim ancak bebeğimi kaybettim, kalbi durdu. Şimdi yine aynısı olacak diye kimseye söylemek istemiyorum ama annemden kardeşlerimden saklamak da bana vicdan azabı çektiriyor. Sizce ne yapmalıyım?