egesmommy Kızlar 18. Haftadayım aşırı nefes darlığı göğüs sıkışması yaşıyorum doktor bebek diyaframa baskı yapmaya başladığı için normal dedi ama birine bir şey anlatırken bile nefes nefese kalıyorum bunu yaşayan ne yapsak iyi gelir bilen biri var mı