Kahyaasena Ruveyda48 benm 10 haftalıkken başladı gelmeye gecen sene de bebeğimi kaybettim ben sütüm daha yeni kesildi hamile kalinca simdide sıvı geliyor
merveaazz Kahyaasena göğüsten az az sütüm geliyor 37. Haftadayım. Doğumdan sonra sütüm çabuk gelir anlamına mı geliyor tecrübeli anneler ??