nevzatbaskomser deryaumay20 Değildir bence. Günlük hayatında metro metrobüs tramway kullanan bir sürü insan var. Otobüs daha fazla sarsıyor bence trene göre
Duhaa_ Ben tam haftamı hatırlamıyorum ama 25. 26. yada 27. haftamda 3 buçuk saatlik bi tren yolculuğu yapayım dedim havasızlıktan bayıldım. Böyle 5,10 saniyelik bişeydi. Sürekli kapı önüne çıktım hava almak için sonrasında.