Merhabalar , bugün tam 26 haftalığım. Üç gün önce sütüm gelmeye başladı . Önce çok bir ağrı varsi, hafif masaj yaptım , baktım süt geliyor , sizlerde ne zaman geldi ? Birşey yapmak lazım mı ? Doktoruma gittiğimde soracagim da daha var , burdan danışayım dedim. İlk gebeliğim 😇