Bsra12_- Merhaba kızlar 37+6 haftalığız akşam üzeri lavaboya gittiğimde aşırı bi kan ve pıhtı şeklinde kan geldi doğum başladı mı sizce ?
Yasminadem Bsra12_- nişan kahverengi yada hafif pembe renkte damla yada kan pıhtısı şeklinde olur. Eğer gelen kan 1 kaşıktan fazla ise o nişan değil de kanama olabilir lütfen riske atmayın tedbir amaçlı bi doktora gidin. Ayrıca bebek hareketlerini hissedip hissetmediğiniz de çok önemli. İnşallah hayırlı haberlerinizi bekliyoruz 🙏
Bsra12_- Sevgi2023 ama sancım falan yok sadece oturduğum zaman karnım bacaklarıma çok fazla baskı yapıyo
gokce66 Bsra12_- doktora gitsen daha sağlıklı olmaz mı en azndan nöbetçi ebeler var bi baksınlar ki ilk gebeliğinmis
Bsra12_- gokce66 bende doktora gitmekten yanayım ama annemler ve kayınvalidemler gitmek için bişey demediler az öncede kontrol ettim çok açık pembe şeklinde vardı
Kubraa33 Kan geliyorsa lütfen doktora gidin nişan kahverengi veya pembemsi oluyor,beklenilebilir ama kan için direk doktora gidin
Hazl12dhgfj Cnm doğum başlamış olabilir rahmin sizliyorsa ve baskı hissediyorsan ayakların uyusuyorsa dogumdur
Hazl12dhgfj Bence bı hastaneye git benim nişanım da evde gelmişti ama kan değildi kahverengi renginde gelmisti
sari-uggli-mehmet-aga Bsra12_- anneniz ve kayınvalidenizden onay beklemeyin hastaneye gitmek için. Allah korusun dogum işareti dışında bir şey olduğunda bunun hesabını '‘hastaneye gitmek için bi şey demediniz!!’' diye annenize ve kayınvalidenize mi soracaksınız. Bence hastane uzak değilse bi gidin görünün.
Hazl12dhgfj Bsra12_- canım bazen doğum baslasada ağrın hemen olmuyor mesela nstye bağlıyorlar sancı görünüyor ama insan kendini iyi hissediyor öyle düşün ve bence hastaneye git kimseyi dinleme