Gizem1_ Kahyaasena bende sizin gibiydim ama 20+3 gece pıt pıt hissettim 😊 daha zamanı var korkmayın 🌸🌼
Deletedmom_51 Kahyaasena 20+5’te ilk hissettim canım geç hissedilebiliyor ki acele etme 22’ye kadar önü var dedi doktorum :) hatta ben 16-18de hissedenler oldu etrafımda demiştim onların hissettiği gazdır diyor 😂
323832 Kahyaasena ilk gebelikse hissetmemek normal valla benim 2.gebeligim 16.haftada baya baya hissettim gaz flanda degildi hani suan 21 haftalik olduk daha net artik duzenli hissediyorum
Kahyaasena Gizem1_ çok şükür teşekkür ederim eşimle dinliyor duk devamlı karnımı kızım ses ver die konusuyo duk karnimla bi kendini belli etmelisin artik die 😀😀
elaymoms Kahyaasena böyle içinde pıt pıt veya kayma gibi bir şeyler hissetmiyor musun 😅 ya da nasıl desem gıdıklama hissi gibi bende 18 haftaligim ama bazen hissediyo gibiyim
buseyldz00 Kahyaasena hissetmen için düz yatıp sessiz bi ortamda olman gerek bu haftalarda, hatta tatlı, muz gibi şeyler yiyip direk uzanırsan hissetme olasılığın daha fazla🌸