Kızlar selam benim 6. Haftam ve bugün baya bir yol gittim geldim 240 km falan toplamda ama arabada çok sıkıldım bunaldım midem bulandı zaten normaldede bulanıyordu yola çıkmadan da çıkarmıştım geri dönüşte de çok kötü oldum ağladım kasıklarım ağrıdı midem bulandı başım ağrıdı şimdi şükür sakinledim öyle yazıyorum. Mide bulantısı hafif hafif var ama kasıklarım ağrıyor birşey olur mu çok korkuyorum gerçekten hiç var mı ilk haftalarında uzun yol gidip gelen kendimi çok şıktım arabada yol bitmedi. Kaşığımda da böyle bir ağrı yoktu yani vardı ama adet sancısı gibiydi genelde bu böyle üşütmüşüm gibi bir ağrı