Fatmasnny biliyorum neyi önerip önermediğini o kdr çok insan yazdıki bende girip bakmıştım. Huggies evet güzel kızımda yeni doğduğnda 2 numara ya kdr onu kullanmıştm ama 2 numaradan snra 3 numara ve diğerleri çok kötüydü primaya geçtim.
Minnies migrosun markası onuda araştırdım. Pişik yaptı diyen var çok sızdırıyor çok kötü kokuyor diyen var. Aslnda primadan çok daha uygun fiyat olarkta.