tugcee0 Kızlar ben isim olarak Kayra düşünüyorum eşim Baturalp istiyor sizce hangisi güzel karar veremedik
Deletedmom_51 tugcee0 kayraaaa 😍 ben de eşime Kayra olsun dedim ama kabul etmedi onun da önerdiği yok 😂 hala isim bulamadık 31.haftaya giriyoruz