TvitySe benim de lazerli şuan temmuzda sezaryen oldum bazı yerlerinde rengi açılmaya başladı ama çoğu yeri kırmızı daha yeni diye sanırım ama doktorum bı krem önermişti izleri geçsin diye ama pahalı gelmişti almamistim çok da gözüme batmıyor zamanla kendi ten rengime döner diye düşünüyorum çevremde herkesin öyle çünkü 😄