Arkadaşlar merhaba dün akşam gebe olduğumu öğrendim değerin yükselmesini takip edeceğiz artık inşallah yükselir cuma tekrar kan vereceğiz ♥️
Bu ay ovülasyon yapmadım adetimin 10. Gününden itibaren birgün ilişki birgün ara verdik 22. Güne kadar bu şekilde devam ettik. Bu süreçte diğer oğlumun ameliyat vs derken aklımda çok hamilelik kurmadım eşimlede söz vermiştik gün geçene kadar test yapmamak için. Bi ay da bu şekilde deneyin belki tutar nasip her yolu denedim bugüne kadar testlere verdiğim paralarla neler alırdım..
inşallah tutunur bebeğim eğer olmazsa sürekli bu şekilde deneyeceğim🙏🏻❣️