İnternette bir yerde okumuştum tam hatırlamıyorum siteyi ilk bebeğimde cinsiyet öğrenme haftasına yaklaşınca araştırmıştım diyordu kalp atışı 140 ila 160 arasında ilerloyorsa kız daha düşük se erkek diye yazıyordu ben denedim benim kızım oldu fikir isterseniz bı deneyebilirsiniz