2017Yeliz Dilaraanl kesinlikle park beşik dha önce normal beşik kullanmış biri olarak bizde daha yeni aldık park beşik aldık
Eylul41 Dilaraanl park yatak sallanmiyor kullanisli ama. Normal beşikte 4 5 sene rahat gidiyir benim kizim 4 e girecek besikte yatiyor mobilya besik gayet buyuk cekmecesi var 5 tane coo kullanisli goruntu olarakta guzel
Dilaraanl bus_ra 2017Yeliz Ya ilk gebeliğim ve kafam inanılmaz karısık ne alıcam hangisinden alıcam hangisi iyi hangisi daha kullanıslı hic bilmiyorum 🥲 park yatak da çok kaba duruyor baktım 🥲
bus_ra Dilaraanl beşiği en fazla 6 7 ay kullanabilirsin sonrasında yine bebeğin için ytak tarzı bişey arayışını gireceksin ha maddi olarak seni saramicaksa beşiği al sonrasında o zman düşünürsün tabi
Tr2603 Dilaraanl  ben elele madre anne yanı park yatak aldım ve çok memnunum gayet güzel görünüyor tavsiye ederim