cansumutluasyaaa 8 haftalık gebelikte leke geldi doktor kese gayet iyi diyerek progestan başlattı başına böyle bir şey gelen anneler burda miii 😟
burcuali38 cansumutluasyaaa hemen hemen hepimiz yaşadık bunları canım 😔 bende 7.haftamda yaşamıştım hemde kıpkırmızı kandı ama Allah'tan bebeğim iyiydi kesede falanda kanama yoktu 3.ay bitene kadar progestan kullandım ve hep yattım sende sakın temizlik iş falan yapma ilişkiyide doktor yasak etmiştir zaten bol bol dinlen bebeklerimiz için biraz yatmak zorundayız 😍
cansumutluasyaaa Kendi doktoruma gidemedim acildeki doktor öyle ters konuşuyordu ki kendimi kötü hissettim sadece ilacı kullan 10 gün sonra gel dedi alttan muayene edicem yat dedi kabul etmedim sanırım biraz ondan terslemaya çalıştı beni
Pinaryyim cansumutluasyaaa lekelenmeye progestanı veriyolar canım iki güne kesiyor lekelenmey nerdeyse tüm hamileler kullanmıştır 5aya kadar kullandım.geçmiş olsın snaada
Etak86 Benimde 7. Haftada çok hafif lekelenmem olmuştu bana doktorum ilaç bile vermedi sadece dinlenmem gerektiğini söledi sonrasında da 1 hafta içinde kesilmişti kahverengi lekeler.Bol bol dinlen...
cansumutluasyaaa İlk hamileligimde hiç bir sorun yasamayinca bunda korktum açıkçası çok teşekkür ederim kızlar 😆😆 inşallah atlatirim ben de hayirlisiyla