Ovgusss 27+2 yim kızlar göğsümün alt tarafı çok kötü kaşınıyor kendimi zor tutuyorum büyüdüğü için çatlıyor diyenler oldu ama zaten büyüktü yine de çatladı o önemli değil ama kaşımak için uykumdan uyanıyorum 🥹🥹