seymaatk13 Kızlar Ahsen ismi hakkında ne düşünüyorsunuz kızınızın adı veya kendi adı Ahsen olan var mı isminizi seviyor musunuz
Aysehsdmr seymaatk13 bende çok beğeniyorum ya ama etrafımda çok koyan var ben koyamacagim bende kız ismi arıyorum burda bakayım yazanlara 🤗🌼
2017Yeliz Kız ismi zormuş bence asel ahsen isimlerini çok sevmiyorum oğluma 2 isim koymuştum kızımda sadece Ada koymayı düşünüyorum saglıkla gelsinler
Sengull3801 Ben kuranda geçen isimler seviyorum bende kızımın adını ya eslem ya da elisa beğendiğim isimlerde var aklınızda kalsın isterseniz Zümra,eflal, ikra , Yüsra , esila