Edafmo Btl_3438 ben 27+5im. Bu haftada hareketlerini çok daha ciddi hissetmeye başladım gibi. Hem dışardan daha net görülüyor hem de içeriden en ufacık hareketi hissediliyor bazen can yakıyor gibi hatta😂
Ovgusss Bende 27 haftalık☺️ ama benim kız çok sakin ya hep uyuyor mu ne yapıyor anlamadım 😀 doktora sorucam
gbdl2023 Ovgusss yaaa bende 27+4 aynı benim kız 😂 korkuyorum bisey mi oldu diye o sıralarda bir tekmeyle korkumu yok ediyor çok şükür 😂😂 gece ve sabah 6da çok hareketli gün içinde sakin 😅
Btl_3438 Ovgusss bisde öyleyiz ya ben iyice hareketlenicek diye beklerken duruldu sanki dün ufak çaplı bir korku yaşattı kızım saolsun 😂
Btl_3438 Gzm28 bende hissetmedim ve korkup saglik ocagina gittim kalp atışını dinlemeye ebe yüksek dedi doktorla görüştüm 24 saat içinde 20 kere den az oynarsa gel dedi ama çok şükür önce bir güzel korkuttu sonra 2 saat içinde tepindi içimde 😃