Goktaselifnurr Pazar günü çatlatma iğnesi vuruldum,dayanamayıp bugün test yaptım çift çizgi çıktı ve sonra gidip kan verdim kanımdaki beta değerim 56 çıktı sizce birşeyler var mıdır? Benimle aynı durumda olup hamile kalan var mı ?
fatiss Goktaselifnurr canim catlatma ignesinin uzerinden 1 hafta gecmesi lazim pazardan bu yana 4 gun gecmis bence yanilma olabilir ama gonlum hamile kalmandan yana ins ben yanilirim.
myangelson Goktaselifnurr çok erken daha iğne etkisi vücudundan gitmediği için kanda da idrarda da pozitif çıkma ihtimali çok yüksek canım 14. Günden önce test yapmamani tavsiye ederim doktorum bana 14. Günden önce test yapma demişti çünkü 😕
Elegie Çok yeni sanırım bir kaç günlük. 2 günde 1 kan verin artış düzenli olursa bir sıkıntı olmaz allahın izniyle
Goktaselifnurr fatiss bende çok emin olamadığım için inanamadım 🥺 Nasip kısmet hayırlı vakitte inşallah 🙏🏻
fatiss Goktaselifnurr allahim sana saglik evlat nasip etsin en kisa zamanda canm ben tup bebekle hamile kaldim bu ilaclari iyi biliyirum .