AyFa1608 Nasıl gidiyor hanımlar bulantılar geçti mi hareketler güzel mi 20+0 ım dün akşama kadar kıpır kıpırdı kudurdu bugün tık yok hiç hissetmedim sizde nasıl durumlar
efeduru AyFa1608 bende bir gun hissediyorum bir gun hissetmiyorum bazende aksamlari hissediyorum napiyosa icerde 😂😂
AyFa1608 efeduru bende dün baya hissettim annah kızım dedim hiç mi uyumadım akşama kadar bıdır bıdır 😅 bugün yoktu da akşam bir iki tekme yedim sustu sonra dün çok yoruldu bugün uyuyor heralde 😂
AyFa1608 Mavi25 bu haftalarda öyleymiş heralde uygulamanın girişte yazıyodu 1 gün hissedip 3 gün hissetmemeniz normal diye 🥲benimde bazen çok hareketli bazen hiç yok 😀