Aslnz ben yaşadım canım kese büyümüyordu kalp atışı yoktu 10 gün bekleme istersen başka doktora git eğer bir gebelikse kesin ki öyledir benim öyleydi kürtajla alıyorlar sonra hemen tekrar Hamile kaldım ben şimdiyse 3 haftam var doğuma doktor 3 ay korun dedi ama 3 aydan bike önce hamile kaldım inşallah hakkında hayırlısı olur