mavininhertonuu Kızlar 37+6yız doğurana kadar post üstüne post açıcam galiba hoş görün 🥺 nişanım geleli 3 4 gün oluyor bugün de inanılmaz midem bulanıyor aç olsam da tok olsam da doğum belirtisi mi sizce
Mybabeela mavininhertonuu kusma olayı açılma olduktan sonra oldu o kısma gelene kadar çok belirti vardı 5 dakikada gelen sancı gibi mesela 😄 40 haftada doğum yaptım
mavininhertonuu Mybabeela 40 çok uzun geliyor bana ya nasip tabi ama 🤷🏻♀️😅 bakalım ne zaman doğacak küçük hanım