Kizlar 16+4 reyiz. Kızım çok güzel gelişmiş dikkat etmediğim halde. Herşeyi çok normal. Sadece kalbinde minnacık bı parlaklık var sonradan geçer mi acaba? Tedirgin oldum doğrusu. Herseyimiz normal gidiyor halbuki. Daha önceden olan sonradan geçen varmı