Asil2022 40+0 oldum ne ufak bı sancı ağrı ne de başka bi belirti var ? Yürüyüş çömelme egzersiz arada merdiven inip çıkma hurma yiyorum ama hiçbir fark yok 🤷🥴 var mı bu konuda bı fikri olan?
HD1- Asil2022 doktora gidip dogumu başlatın bence çünkü gelişim tamamlanınca icerde kalmaları sorun olabilir
Asil2022 HD1- sezeryan istemiyorum son ana kadar biraz daha beklemek istiyorum 42.hafta doğum yapanlar da var..