Cihangirmom benimde ortalama 5.aya kadar felan sürdü kusma şeklinde değilde sürekli öğürme tiksinme bulantı olarak devam etti ilaç bile tamamen geçirmedi sadece azaltıyordu. 5.aydan sonra ilacı bıraktım şuan 33.haftadayım birkaç haftadır yine başlamış durumda sabahları genelde öğlene kadar sürüyor tekrar ilaca başladım