Ayssee20 ben de olmuştu kasık ağrısı aniden bir batma gibi anlık oldu ama devam etmedi. Sonrasında hamile oldugumu ögrenmistim. Hemen gitmeyin diyorlar cünkü bisey görünmüyor ne kese oluşmuş oluyor ne bebek. O yüzden sürekli gitmektense eğer kendini iyi hissediyorsan yani herhangi bir sağlık sıkıntın yoksa beklemeni öneririm. Yok duramam heyecanliyim diyorsan git tabi. Ama yine bekliyorsun işte kese oluşsun falan sabır gerekiyor heyecanli seyler 🤭