Suhedymn 4 buçuk haftalık hamileyim bhcg 7456 yüksek çıktı doktor ikiz gebelik olabilir dedi sizde de böyle birsey yaşandı mı
Sevvl Suhedymn canım benim 3 haftalıktı adete 1 hafta vardı betam 79 çoktı yanı çok düşüktü ikiz olduğunu çok sonra öğrendik
Ebruaydinn Suhedymn 4 haftalık hamileydim beta değerim 2938 di 7. Haftamda ikiz gebelik olduğunu öğrendim🙏🏼
Suhedymn EmineDefneGokce benim adetden 3 gün geçmişti 7456 çıktı, Pzr doktora gidicem 5 hafta 5 günlük ikiz olup olmadigi belli olur mu
Suhedymn Ebruaydinn benim adetden 3 gün geçmişti 7456 çıktı 5 hafta 5 günlük ikiz olup olmadigi belli olur mu
Ebruaydinn Suhedymn sadece kese oluştuysa belli olmayabilir bebeği görmeniz gerekiyor benim tek kesede iki bebek oluştu tek yumurta ikizi, ama kimisinin iki kese oluşuyor çift yumurta ikizi oluyor. Regl 8 gün gecikmişti beta değerim o şekildeydi.
EmineDefneGokce Suhedymn evet dediğim gibi 4+3 demek adetten 3 gün geçmesi demek aynı haftada aynı çıkmış değerimiz
180720 Suhedymn benimde 6262 çıkmıştı bana da etrafımdakiler kesin ikiz falan dediler ama oğlum tek başına 😂😂😂 betayla belli olan bişey değil bu aşko 😂
Suhedymn EmineDefneGokce köşede bebeğini,i ne zmn gördünüz 5+5 de hastaneye gidicem bhcg yüksek olursa gözükür mu
180720 Suhedymn inşallah ama olmazsa da endişelenmeyin yani geç döllenme vs olmuş olabilir doktorunuz bilgilendirir tabi sizi ama