Betusgunes gittiğim özeldi. Doktor hiçbir sıkıntısının olmadığını söyledi pek ilaç da yazmadı. Bi ay sonra gel dedi. Dedim o kadar iyi mi yani. Bide hiç aya göre dikkat etmiyorum. Baharat, ekşi, aci şeyler hariç önüme ne yemek gelse yemeye çalışıyorum😅. Aslında sıkıntı bende bacım aklıma soru gelmiyor:( dersin annesin nasıl aklına gelmez bide ilk gebeligim. Sizin gibi tecrübeli annelerden kendime bisey katmaya çalışıyorum. Bazen doktorlar sistematik konuşuyorlar