Herkese merhaba 10 gundur adetim gecikiyor normaldede gecikir hep bazen 20 gun dahi olmadigim olur esim korunuyor bende 3 gun once test verdim kanda deger 5 çıktı sonra gebelik testi yaptim negatif dunde kan testi verdim deger 5.1 gebelik testi yaptim gene negatif bu sabahta erken gebelik testi yaptim gene negatif aklim allak pullak neden kanda deger yükseldi sizce dogum kontrol hapi etkilermi onu kullanmaya baslamistim 3 gündür ya da adet geciktigi icin hormon yukselmesi olabir mi yani hamile olmayi hic istemiyorum Allah isteyene versin ama simdi asla kaldıramam 🙄 yarin tekrar kan verecegim