Gebelik şekeri olabilir benimkinde öyle başladı yiyordum ama sanki o yiyen ben değilmişim gibi oluyordum hele 2 saat geçsin gözüm dönüyordu ne yesem ne varki acaba diye .bende böyle başladı şimdi şeker var unsilin kullanıyorum onunda pek etkisi yok aç geziyorum resmen