Düşük tehlikem olduğu için progestan iğne verdiler ama iğne apse yaptı. morardı, şişti ve sertleşti. Bugün hastanede ebe kontrol etti yanlış iğne ile yapmışlardı kalın iğne ile yapılması gerekiyor dedi. O iğneyi nerden temin edebilirim tam ismi nedir yardımcı olur musunuz