melegimmm_ burda doğum yapanlara hayret ettim bugün biraz sancım var diye gittim normalde antepte özele gidiyorum illa bizimkiler tutturdu beş dkka gidip bakalım diye ben dedim yarın zaten kendi doktorumda randevum var gerek yok dedim ama illa gittik neyse gitmez olaydım açıklık muayenesi yaptılar gerçekten parçaladılar beni yemin ederim mahsus yapıyolar sanki antepte de açıklık muayenesi yapıldı ama asla böyle değildi hiç hissetmedim orda. vahşi gibiler vallahi bunlar aman kesinlikle gitmeyin gerekirse kredi çekin borç bulun yine de özele gidin çooook pişmanım keşke gitmeseydim
Drysmsn melegimmm_ devlet hastanelerının çoğu bu şekilde maalesef Devlet hastanesınde göz cıldıye kbb git mesela çok güzel muayene edıyorlar ama kadın doğuma git sankı doktoru zorla o masaya oturtmuş gıbı davranıyorlar
AzraFarah melegimmm_ merhaba, geçmiş olsun bende Antepliyim ablam Birecikte oturuyor,daha önce ablamda çok zor zamanlar geçirmişti devlet hastanesinde,sonra Antebe sevki yapılmıştı. Siz Birecikli misiniz
melegimmm_ Drysmsn aynen ya elinde olsa beni dövecek sanki bişey yapmışım onlara nişanım geldi diyorum yok o nişan değildir açılman yok diyor bana varsa da onlar anlamadı çünkü canımı çok acıttığı için kendimi çok kastım anlamadı bile doğru düzgün
melegimmm_ AzraFarah evet bende Birecikliyim burda oturuyorum ama doktorum antepte sürekli ona gidiyorum devlete gitmediğim için bir kez daha şükrettim Allah bunlara mecbur bırakmasın inşallah kimseyi
Aselinannesi31 melegimmm_ antep de hangi hastane hangi dr acaba malesef devlet hastaneleri oyle bende korkuyorum hep devlettekilerden
melegimmm_ Aselinannesi31 sanko üniversite hastanesi doktorum da çağdaş demiroğlu çok çok memnunum:-)
melegimmm_ Aselinannesi31 sigortalı 390 sigortasız 690 ama gebeyseniz annelik hakkı olduğu için 390 veriyorsunuz sigorta olmasa da