Miya-m 2li tarama kesin sonuç vermediği için direk nıpt testi düşünüyorum. Yaptıran var mı , ne kadara yaptırdınız bilgi verir misiniz kızlar
2022bebeki Miya-m Temmuz ayinda yaptırdık dolar bazli olduğu için o dönem daha uygundu tabi. Ben de tarama testlerine güvenmiyorum, tarama testi fetal dna tani testi. %99.8 doğruluk payı
Serapp777 Miya-m bugun yaptrdm ıkılı tarama için gitmiştim aslında sonra doktoruma sordum farklarını vs anlattı.Yasım itibariyle de içimin rahat etmesi adına nıpt yaptrmaya karar verdim.Ultrason goruntulerımız cok sukur normaldi.Sonuclarda 1 hafta ıcınde cıkar dediler umarım temız gelir Allahın izniyle 🤲
MeltemEA Miya-m merhaba eylül ayında yaptırdık bizde,eve gelip kan aldılar.10 gün sonra sonuçlar çıktı .Eurofins firmanın adı 350 euro idi benim yaptırdığım paket.