Sedamete Ruken_olgn 31+6 doktorumuz 2şubat demişti ama protein kaçağım var kontrollerim haftada 1e düştü tansiyonum yükselirse hemen alacaklar doğuma inşallah vaktinde gelir 🙏🏻
Fatma63_41 31 haftalik olduk oglusumla zaman hiç gecmiyo tekmeleri hissettikce ona bir an önce kavuşmak istiyorum 😘 sağ salim kavuşuruz insallah