Nisanduaaa1 bi hafta kadar yatıp kalkarken benimde dikişlerim çok ağrıdı eğilirken falan da rahim yoplayıcı korse aldım kilot gibi gündüz hep onu giydim o göbeğimi toplafıpı için gün içinde rahat hareket ediyordum gece çıkartıyordum bi hafta kadar zorlandım yatıp kalkarken iki üç yastık kullandım sonra geçti o ağrılarda