Burcucicek arkadaşlar size bu kremi tavsiye ederim cok guzel ben lierac ile bu kremi kullaniyorum. uzun sure nemli tutuyor kokusu da fevkalade
Burcucicek motherlion01 ben 3.aydan beri lierac kullanıyordum dalan yeni başladım göğüslerimde biraz oldu çatlak ama rengi soldu karnımda şu an yok. 34. haftadayiz