Bu ikinci çocuğum insallah sandım ki daha erken gelir ama abisinden inatçı çıktı en azından o 40 ta doğmuştu 😁 hala ne gelen var ne giden bugün kontrolüm vardı 3600 olmuş. Doktor 1 hFta içinde dogmazsa suni verilecek diyo. Devlete gidiyorum bu arada. 3 gün sonra yine çağırdı kontrol altında olacağım yani öyle şimdilik sizin nasıl gidiyor