Hajdkslsksnd Arkadaşlar merhaba ben aranıza yeni katıldım gebeliğimi çok erken reglime 10 gün varken idrar testi ile öğrendim kan verdim ve gebeydim suan tam4+0 fakat dün akşam çok hafif bir kahve lekelenme oldu normal mi ? Doktora gitmeme gerek varmı devam etmedi bu arada
Elifkomar Hajdkslsksnd canım yerleşme kanaması olabilir adetten kesildin içinde kalan pis kan olabilir bende aynı stresi yaşadım 1 hafta sürdü ve geçti ama cok dikkatli ol kendimi yordugumda daha cok oluyodu eger gecmezse doktora giderrsin
Nurylcndag Hajdkslsksnd kahverengi lekelenme acayip bir konu yani basit bir nedenden de olabiliyo yerleşme gibi, düşük tehlikesinde de oluyo, ben yaşadığımda kahverengi lekelenme düşük riskimden dolayıymış mesela, bunu anlamak için hastaneye gitmelisin bence
Aysehatun Hajdkslsksnd kimseye inanma tabiki doktora gitmelisin yerlesme kanamasi olup olmadigini anca doktor bilir bakar rahimde kanama alani varmi diye ihmal etme
Gul__yildiz Lekelenme normal tutunma olarak söyleniyor. Yine de için rahat etmesi için doktoruna danışabilirsiniz.
Hajdkslsksnd Elifkomar hiç yorulmuyorum iş yerinde hep oturarak çalışıyorum 😑 evde de gidip uyuyorum zaten allah hayırlısını versin
Elifkomar Hajdkslsksnd 8 haftalık hamileyim şok markette çalişiyorum kasaya bakıyorum sürekli eve pert düşüyorum kendimi direk yataga atıyorum
Hajdkslsksnd Elifkomar çok çok zor allah kolaylık versin annelik çok kutsal şimdiden anladım gerçekten 💕💕