Arya_ylmaz Adetim düzenlidir 8 ine olup 15 ine biterdi bu ay 8 ine bir damla geldi ve 11 ine bitti az oldum ve bir haftadır baş agrimda vardı şimdi normal kaset test yaptım ikincisi nokta oluştu çok hafif siliklik oluştu sizce gebelik mi
414118 Bende de silik çizgi çıkmıştı kan tahlili verdim 32. 50 değer çıktı daha çok yeniydi seninki de öyle bence ama kan tahlili yaptır mutlaka
Arya_ylmaz 414118 canım venimkide öyleydi telefon da cektimdede belli oluyordu bir kaç kişiye de gösterdim onlarda gördü sonra tekrardan yaptım 1 2 saat sonra ondada negatif çıktı anlmadim