Edabrbr Kızlar normal veya sezaryanda korse tavsiyeleriniz, aldıklarınız neler? Göbişim kalmasından cok korkuyorum lütfen yardım 🤭
sonsuzmasalim kızlar ben almanyada yaşıyorum burdaki doktorlar ve ebeler korse tavsiye etmiyorlar. Rahim nasıl gebelikte yavaş yavaş büyüdüyse doğumdan sonrada zaman tanımalısın yavaş yavaş geri küçülmesi gerek dedi.