Busraanuur ya ben bu ay başladım yapmaya ama stres yapmıyorum o kadar tabi düşüncem var ama akışındayım onlar sadece öylesine yapılmış gibi hissediyorum sadece yumurtlama günümü bulmak adı altında ki onu da gördüm bu ay yumurtlamayı yani sadece değerlendiricem herşeyin vakti saati var Allahım ne zaman nasip ederse kafasındayım, eşimde öyle hatta çocuk muhabbetini bile yapmayız ikimizde şuan rahat olduğumuz için kasmıyorum stres yapmıyorum genel olarak devam ediyorum Ovulasyonu meraktan yaptım çok duyuyorum Ovulasyon yaptım yumurtlama günümü bulup hamile kaldım falan diye dedim ki denemekten zarar gelmez deniyeyim diye, ilişkiye girerkende hani çocuk için değil de aynı devam ediyoruz, gerisi nasip işi inşallah isteyen herkese nasip olur banada olur hayırlı ve sağlıkla❤️