27+5’ten selamlar hamişler :)
- Haftaya kadar her yerimde dolaşan kızçem bu haftaya girmemle sürekli kasıklarımda takılıyor gibi. Ama sanki genelde tekme atmıyor, kayıyor hissiyatı var. Ara ara göbek deliğimin orada ağrı sızı hissetsem de genel olarak hep kasıklarım özellikle de sol tarafım sızlıyor. Oralarda kalp atışı gibi hissiyat oluyor bazen. Hıçkırık diyenler olmuş bu duruma. Ben başlarda tekme diye düşünmüştüm. Sonra da rahim büyüyor ondan herhalde demiştim. Ha şimdide vajinama vuruyor sanki ayıptır söylemesi çişim geliyor ya :) Sağlam kasık ağrısı cabası. Ne şikayet ettim ama :)
Birkaç post okudum benim gibi olanlar varmış. Yine de sormak istedim. Bu haftalarda bu hissiyat normal mi? En son cuma günü doktordaydım. Şeker yüklemesi yaptırdım hatta. Her şey yolundaydı. Zaten ne olduysa haftasonunda oldu lflgl bizim şeker kız candy, kendimi aşağılara vurdu🤣