Seydanures 34+4 deyiz bugün kontrolüm vardı karın çevresi geriden geliyormuş şimdiye kadar hiç böyle olmamıştı 1 hafta sonra tekrardan gidicem gelişmemiş olursa riskli gebeliğe alcaklarmış bunu yaşayan var mı neler yiyip içtiniz kilo olması için gelişimi için
Berivan6749 Seydanures Canım bol bol muz ve kaşar peyniri tüket ama kaşar peyniri çiğ tüketme börekte tüket öyle 1 hafa boyunca kilo alır geçmiş olsun üzüldüm 🥹❤️
Kevvvssss Seydanures eltimde bu sorun olmuştu süt ürünleri ceviz muz kaşar peyniri ye bol bol ve özellikle yumurta sabah 2 tane yemeye gayret göster işe yarıyor
gokce66 Kevvvssss Seydanures bende de 10 gun gerilik çıktı. 36+1 olduk cuma günü kontrol var eğer kilo almamışsa 37 de dogum olacakmış 😣
Seydanures Edau9 pekmez tahin yiyorum sürekli de kefir denemedim normalde kilosu falan çok güzeldi bu gittiğimde böyle oldu 2000 gr çıktı ama doktor karın çevresini küçük ölçtüğümğz içinde kilosu normal çıkmamış olabilir dedi haftasına göre 2500 falan olması lazımdı
Seydanures Kızlar birde bugün ebem kilo alması için günde 3 hurmayı geçmeyecek şekilde hurma ve yatmadan süt önerdi aklınızda bulunsun
Kevvvssss Seydanures hurma açılma yapıyor diye biliyorum gebeliğinin ortası ve başında olanlar için tehlikeli
Ligarbawood Seydanures gokce66 Seydanures Bende de 2 hafta gerideydi göbek kaşar muzdan fayda göremedim ama kestane yedim bir hafta çok fazla bi baktım kilo almış güzel🤗cuma da doğumum var Allah nasip ederse 🥰
Seydanures Kevvvssss evet bende öyle bildiğim için yemiyordum ama ebem 3 dem fazla yersen sıkıntı olur dedi
Kevvvssss gokce66 endişe etmeyin bebeğin erken doğması sağlıksız olacağı anlamına gelmiyor ayrıca 37. Hafta aslında güzel bir hafta eltimde 37. Haftada doğum yaptı gayette sağlıklı bir çocuk dünyaya getirdi inşallah sizde evladınız sağ selametle kucağınıza alırsınız kafanızı bunlarla yormayın güzel düşünün güzel olsun 🌸
gokce66 Kevvvssss morel oldunuz gerçekten çok teşekkür ederm o kadar çok olumsuz yorum aldım ki çevremden sanki kendi elimde benim
Kevvvssss gokce66 kulak asmayın onlar konuşur durur bol bol süt ürünleri yiyin hiç endişe etmeyin 37. Hafta kritik bir hafta değildir ah bu çevremizdeki herşeyi bilmiş edasında dolanan insanlar 🤦🏼♀️
Ligarbawood gokce66 22 de detaylıdan beri hep 1 haftaydı 30 dan sonra 2 oldu perinatolojiye yolladı birşey çıkmadı normal dediler
Seydanures Ligarbawood benide perintolojiye danıştı doktor mı onlar da 1 hafta sonra kontrol gelişmesse takip dedi inşallah ne bişey çıkmaz
Ligarbawood Seydanures bana takip vermedi inşallah side de birşey çıkmaz sonraki hafta güzel kilo almıştı zaten bebiş
Emir_2017 Avakado muz kuru üzum kasar ceviz ye canım bunları aldırıyor. Benimki 1 ayda 1 kilo aldı. Doktor iyi beslenmissin dedi.