busranur_19 mama olayını düşünmeyin bende doğumdan önce götürcektim ama burda post açmıştım götürmedim bende doğum yaptığım hastanedeki ebe de mama yasak demişti eğer getirdiysen dedi bana göğsümün ucunu sıkmıştı bebeği emzirtmeye calıstı bebeğim emsin süt gelsin diye sütümde geldi 8 aylığız şuanda bebeğimi emziriyorum, doğum sonrası size tavsiyem ben alarm kurmuştum saat başı emziriyordum sarılık olmamamsı için hemde sütümün artması için emzirmeye kalkıuordum bol bol emzirin süt artırıcı şeyler yiyin