Ardakumsal amin inşallah canım. Evet pco vardi bir senedir olmuyordu gecen sene bu zamanlar oldu kimyasalla sonuçlandı bor sendir de olmadi iste sonrasında. Dr gittim klomene başlattı catlama iğnesi kullanmadim zaten doktor yumurtalarin istedigim gibi gelismemis bu ay catlamayabilir adet olursan gel femara baslayacagiz dedi iste bu ay bebek olmaz gibisinden konustu yani ama oldu şükür