Arzuclkk bende de vajinismus vardı yendim ama öyle rahat ilişki deneyimim olmadı hamile kaldım sonra korunmuyorduk zaten ben de korkuyorum şimdi 36+3üm ben hastanedeki ebelere sordum ben vajinismustum falan diye normal doğum yapabilirsin hiç korkma dediler burada da bi forumda vajinismus içeri bir şey almakta zorlanmak çıkarırken sorun olmaz diye okudum 🤭 allah bizlere nasip ettiyse doğumu da düşünmüştür elbet ayrıca doğumdan sonra vajinismusu tamamen yenenleri de okudum o da yani bizim gibilere baya iyi gelir belki hakkımızda hayırlısı olsun ben de korksam da normal olsun istiyorum sonuçta orada doktorlar ebeler her an yanımızda aksi bi durumda anında müdahale ederler kendimi böyle motive ediyorum