Merhaba arkadaşlar Ankara’da ikamet ediyorum. Bugün bir devlet hastanesinde ayrıntılı ultrasona girdim ancak çok kısa sürdü(iki üç dakika) herhangi bir problem olmadığı söylendi. 2 boyutlu ultrason kullanıldığından dolayı bir görüntüsünü bile alamadım maalesef. Ayrıntılıda genelde bebeğin kime benzediği bile belli oluyor deniyor. Sizce özele gitmeli miyim?