prematureannesi_ Rmysa0308 ben kendim kullanıyorum günde 2 defa stok yapmıştım 59.90 tlydi 1 hafta da 89.90 tl ye çıkardılar kendi gaz sancılarıma çok iyi geldi 2 3 gün içemedim. Sen içersen sütünden bebeğe de geçer zaten
gkbyza Rmysa0308 siz içerseniz bebeğe zaten sütünüz yoluyla geçer 🤗 hayır hiç bakmadım ayrıca, ben kimyonu da rezeneyi de kendim demleyip içiyorum 🤗