Merve_kaya Bu aralar herkes hasta . Bizler ilaç da kullanamıyoruz . 10 gündür boğaz ağrısı ve öksürükden bi hal oldum nasıl geçer bilen var mı ?
MadameHappy34 Merve_kaya suya iyot karıştırıp içtim 2-3 gün düzeldi biraz şimdi de grip 🤧 oldum onu çekiyorum.
atlasinannesi_ Merve_kaya ben tam 3 hafta çektim doktora gittim parol verdi gönderdi düzelmedi sonra acile gidince ciğerlerime indiğini öğrendim zatürreye çevirebilirmiş dedi doktor ve antibiyotik verdi
Melike_nur53 Merve_kaya şu sırta tentirdiyot kafesi yapıp sıcak havlu koyulan işlemi yapabilirsin canım kesin çözüm diyolar ama hamile isen yapabilirmisin onu bi sor doktoruna yine
atlasinannesi_ Merve_kaya çok şükür iyiyim 1.5 ay oldu neredeyse ama ben grip olduğum zaman çok zor geçiriyorum inşallah bir daha olmam kendimi koruyorum ama Allah ın takdiri yapacak bir şey yok
atlasinannesi_ Melike_nur53 vicks var ya doktorum onu bile süremezsin demişti hazır gargara bile yapamazsın demişti kısacası bebeğin gelişimini etkileyen hiç bir şey yapma demişti
Merve_kaya atlasinannesi_ bende de geçti sadece kuru öksürük kaldı . Öksürüğün şiddeti artınca kasıklarda cok ağrı oluyor 😥
Melike_nur53 atlasinannesi_ hmm anladım canım ozaman bal zencefil karabiber karıştır öyle ye belki o iyi gelir