husnatskn canım bende çok çekiniyordum kuaföre bile gitmedim hiç, tek açtığım eşim yani🙈 bugün çatı muayenesi oldum ki doktorum da erkek çok çekiniyordum zaten ama doktorun bu konuda anlayışlı hassas olması çok önemliymiş çatalda bakmıyor doktorum normal muayene yatağında baktı yardımcısı beni odaya aldı önce pantolonumu çıkardım sonra uzandım üstüme bir örtü örttü ve ondan sonra çamaşırımı çıkardım doktorum içeri girdi örtü üzerindeyken bacaklarımı karnıma doğru çektim örtünün altından eliyle baktı bakarken yüzüme bile bakmadı utanıp çekinmeyim diye zaten 10-15 sn. Kadar anca sürüyor sonrası yine doktorum çıkınca örtünün altından çamaşırımı giyip ondan sonra giyindim beklediğimden çok iyi geçti anlayacağın doktorun mahremiyete önem veriyorsa rahat oluyorsun ☺️